Banca este o instituție financiară care are ca scop protecția resurselor financiare ale persoanelor fizice și juridice. Fără existența unei bănci, tranzacțiile ar fi imposibil de efectuat în ziua de astăzi. De aceea, dacă nu ești înregistrat în baza de date și nu deții un card emis de o bancă, este foarte dificil să-ți primești salariu sau să-ți gestionezi resursele financiare.

În acest scenariu, nu putem afirma decât că băncile sunt o parte importantă din viața noastră. O bancă de încredere, cum este Credit Europe Bank, îți oferă o diversitate de produse și servicii bancare pe care le poți utiliza în avantajul tău. Dintre acestea, amintim 5 tipuri principale de servicii și produse pe care o bancă ți le poate oferi:

1. Securitatea banilor

O bancă de încredere își asumă toate măsurile de siguranță în conformitate cu reglementările legale pentru a asigura protecția financiară atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice. De aceea, pentru fiecare tranzacție sau cererea înaintată la o sucursală Credit Europe Bank, operatorul este obligat să-ți ceară un act de identitate și, de cele mai multe ori, scopul pentru care efectuezi tranzacția.

Totodată, sistemele și tehnologia pe baza cărora își desfășoară o bancă activitatea sunt securizate pentru a preveni atacurile cibernetice ale hackerilor.

2. Online și mobile banking

În ziua de astăzi, băncile au adăugat servicii pentru persoane fizice & persoane juridice suplimentare, cum este cazul online și mobile banking-ului. Aceste servicii permit titularilor să acceseze datele conturilor deținute la o bancă prin intermediul internetului și telefonului.

Serviciile bancare online permit clienților să efectueze toate tranzacțiile obișnuite pe care în mod normal le-ar fi realizat la o sucursală fizică: transferuri între conturi, solicitări de sold, plata facturilor la furnizori, cereri de oprire a unei plăți etc. Pe lângă acestea, Credit Europe Bank permite aplicarea online pentru împrumuturile de nevoi personale și creditele imobiliare.

3. Schimb valutar

Băncile se ocupă, de asemenea, de tranzacțiile în valute străine. La cererea clienților și în funcție de cursul valutar BNR, o bancă de încredere poate schimba valutele străine conform propriilor resurse cu bancnote și monede locale. Întrucât tehnologia a evoluat destul de mult, tranzacțiile în valute străine sunt posibile chiar și prin intermediul serviciului de mobile banking. Acest lucru va reduce timpul petrecut la coada de la sucursala fizică pentru schimbarea valutelor.

Unul dintre cele mai bune exemple în acest caz este cardul de cumpărături emis de Credit Europe Bank, care permite plata achizițiilor atât la nivel național, cât și la nivel internațional, cu schimbare automată a valutei conform cursului valutar.

4. Cont de economii

Pentru orice persoană care se străduie să strângă o sumă de bani „pentru zilele negre”, băncile reprezintă o salvare. Acestea pun la dispoziția clienților posibilitatea de a-și deschide un cont de economii. Titularii de conturi pot depozita o sumă fixă în fiecare lună, conform termenilor contractuali, sau o sumă variabilă lunară în funcție de resursele financiare.

În ziua de astăzi, oamenii preferă să-și depună economiile la o bancă de încredere pentru că, procedând astfel, se simt în siguranță și pot câștiga dobândă.

5. Consultanță bancară

Pentru că băncile comerciale moderne sunt organizații foarte mari în care oamenii își pun toată încrederea, acestea trebuie să-și mențină statutul și imaginea. În acest caz, băncile de încredere angajează sau construiesc experți financiari, juridici și de piață care au responsabilitatea să consilieze clienții cu privire la investiții, industrie, comerț, venituri, impozite, credite imobiliare etc.

Pentru orice nelămurire în legătură cu resursele tale și obiectivele financiare pe termen lung, apelează la serviciile și produsele unei bănci de încredere!