Te-ai gândit vreodată că nu trebuie să fie foarte complicat să ai un magazin online? De multe ori profitul va veni atunci când nu depui un efort supraomenesc, dar ai la dispoziție uneltele potrivite. Evident, prin unelte potrivite ne referim la soluții software care să-ți permită automatizarea activității. Astfel tu poți munci doar câteva ore pe zi, iar magazinul online merge pe cont propriu. Așa vei avea suficient timp pentru strategii de promovare, de exemplu. 

Dacă-ți place cum sună ce am povestit mai sus, iată care sunt soluțiile în care merită să investești! 

Un soft de gestiune

Softurile de gestiune sunt indispensabile pentru un magazin online deoarece te scutesc de o mulțime de bătăi de cap. În activitatea de zi cu zi vei constata că apar o mulțime de activități pe care trebuie să le faci manual, consumă timp, dar mai ales sunt plictisitoare. Ne referim la mutarea produselor dintr-o categorie în alta, eliminarea diverselor marcaje, marcarea stocurilor lipsă și așa mai departe. 

Apelează la un soft de gestiune și vei putea să setezi diverse condiții în funcție de care toate activitățile descrise mai sus, dar nu numai, vor fi efectuate de inteligența artificială. Tu trebuie doar să setezi criteriile și softul de gestiune va modifica termenele de livrare, va aplica reducerile de preț și așa mai departe. Acum nu mai trebuie să iei fiecare produs pe rând. 

Un program de fidelizare automat

Poate că ai reușit să-ți aduci clienții pe site, dar cum îi faci să revină? Cel mai bun lucru pe care-l poți face în acest sens va fi să pui la punct un program de fidelizare automat. Cu ajutorul lui vei putea seta un algoritm care va aloca un număr fix de puncte pentru fiecare acțiune pe care o întreprinde un client. 

După ce setezi criteriile de acordare, softul va acorde punctele către clienți și va ține evidența acestora până când se atinge nivelul dorit. Clientul va aprecia acest sistem, chiar și atunci când valoarea punctelor nu este deosebit de mare. Ei vor reveni de fiecare dată dornici să descopere ce beneficii le mai poți pune la dispoziție. 

Un sistem de comunicare post vânzare automat

Comunicarea cu clienții trebuie întreținută, mai ales dacă vrei să-i transformi în clienți fideli din clienți de ocazie. Dar câte mailuri și mesaje poți trimite pe zi, chiar și cu o echipă alături? 

Cea mai bună soluție va fi să investești într-un sistem de comunicare automată pe bază de SMS-uri și emailuri. Astfel, vei putea să trimiți: 

  • Mesaje automate pentru confirmarea comenzilor și a detaliilor de livrare;
  • Notificări legate de statusul comenzii;
  • Mesaje de mulțumire și de felicitări în cazul aniversărilor, evenimentelor speciale;
  • Opțiuni de cross sell sau upsell atunci când ai de-a face cu un client deosebit de mulțumit;
  • Email-uri prin care ceri feedback pentru serviciile tale sau review pentru diverse produse achiziționate de către client;

Sistemul va veni la pachet cu diverse șabloane pe care le poți folosi, dar și nenumărate opțiuni de personalizare, asta pentru ca fiecare client să rămână cu impresia că mesajul îi este adresat lui personal! 

Desigur, pentru toate aceste sisteme vei avea nevoie de un partener de nădejde, așadar prospectează piața înainte de a lua decizia finală. În cazul în care ai nevoie de profesioniști care să facă față tuturor provocărilor, alege soluțiile oferite de KodingTech!