Știți că Google are câte un logo special pentru noi toți atunci când este o sărbătoare importantă, nu? Acest logo special este realizat de oameni speciali și povestea își are începutul în anul 1998, când fondatorii Google, Larry și Sergei, au participat la un festival din deșertul Nevada, Burning Man. Atunci cei doi au dorit să anunțe pe toată lumea că sunt plecați și așa le-a venit ideea să adauge emblema festivalului în spatele logo-ului Google pe care-l cunoaște acum oricine.
De atunci și până acum există peste o mie (wow|) de astfel de logo-uri personalizate, care se numesc simplu și haios: doodles. Au sărbătorit tot felul de personalități sau evenimente și ne aduc aminte cu drag despre o sărbătoare importantă.
De data aceasta este rândul nostru, al românilor, de fapt al copiilor din România să iasă în față, pentru că Google “cheamă” pe home page desenele copiilor de la noi.

Doodle 4 Google

Doodle 4 Google – așa se numește competiția națională la care sunt invitați toți copiii talentați și cu imaginație.
Dacă ai voștri au între 6 și 14 ani și sunt la școală spuneți-le să realizeze un desen cu tema “România mea este…” și au șansa ca desenul lor să apară pe 1 Decembrie pe pagina de start al celui mai mare motor de căutare din lume.
Pe lângă admirația tuturor, pentru că toți românii intră într-un fel sau altul pe Google în fiecare zi, micuțul va și fi premiat cu un dar care nu-i deloc de ici, de colo. Mai exact, premiul este în valoare de 15.000 de lei, iar cei 10 finaliști ai concursului vor primi drept dar tablete, pentru a se distra și a-și exersa talentul în continuare. Cool, nu? 🙂
La toate cele de mai sus, și școlile unde învață copiii sunt premiate. Mai precis, unitățile de învățământ de unde provin primii cinci clasați primesc câte o bursă de tehnologie de 20.000 de lei.

Ce trebuie să faceți?

Să vorbiți cu cei mici și să le explicați tema concursului, să-i lăsați de data aceasta să deseneze unde doresc ei: pe pereți, pe canapea, chiar și pe mobilă dacă așa le vine lor inspirația. Apoi nu uitați să-i înscrieți la concurs, cu ajutorul secțiunii dedicate de pe pagina de concurs Doodle 4 Google, până pe 15 octombrie.
Toți pașii importanți îi veți găsi tot pe pagina de concurs Doodle 4 Google. Eu vă las și cu un comunicat de presă care explică mai pe larg competiția și istoria din spatele logo-urilor personalizate Google, vă urez mult succes și echipa UrbanKid.ro vă ține pumnii strânși, sperând ca la final să ne anunțați că ați câștigat, aflând prin noi despre existența concursului.
Start la “doodle-uit”!