Cum funcționează exact? În primul rând e musai să aveți un iPhone, iPod touch sau iPad cu iOS 3 sau cu o versiune mai nouă, apoi trebuie să descărcați aplicația din AppStore, aplicație care este gratuită.
Apoi nu mai aveți de făcut decât să căutați prin întrebările postate deja de mămici și prin răspunsurile pe care alți părinți le-au urcat în aplicație. Dacă nu veți găsi un răspuns clar puteți urca o nouă întrebare sau, dimpotrivă, să scrieți un comentariu la una dintre nelămuririle mămicilor.
De ce mi se pare aplicația una utilă? Pentru că aici nu vom primi răspunsuri de la specialiști mai mult sau mai puțin bine intenționați care ne cataloghează copiii și care consideră că trebuie ca fiecare pitic să urmeze un “pattern” în timpul dezvoltării. Aici sunt răspunsuri (e drept, deocamdată destul de puține, dar asta se va rezolva în timp, odată ce încep mai mulți părinți să folosească aplicația) de la voi, de la mame care vor să afle cât mai multe din experiențele de viața ale altor mămici și din sfaturile pe care acestea le pot oferi în caz de nevoie.
Așa cum vă spuneam și mai sus, aplicația Mommy Help Desk este abia la început, a fost lansată pe 23 februarie, deci acum câteva zile, așadar topicurile nu sunt pline de întrebări, dar cred că dacă punem mână de la mână putem răspunde la unele probleme deja postate și putem urca noi curiozități la care să ne răspundă alte “mămici hi-tech”.
Cum vi se pare aplicația? 🙂